En kutsunut häntä kylään, jotta hän loukkaisi kaikkea, mitä edustan. 

En kutsunut häntä ollenkaan, mutta seisoin silti asemalla, väristen yön hämärästä ja puiston aavevaloista.

Jos uuden on aina oltava hyökkäys vanhaa kohtaan, loukkaako vanha uutta?
Jos sinä olet vanha ja hän on uusi, oletteko te tuomitut taistelemaan kuin metsot kevätkankaalla?
Olenko minä postmoderni nainen, tai ylipäätään olemassa?
Hyökkääkö hän minun elämääni kohtaan, koska minä sodin vastaan hänen maailmaansa?
Jos Jeesus on vasen peukalosi, onko pyöräni kumeissa ilmaa huomenna?

Hän suuteli minua otsalle aamuyöstä ja katosi sumuun. En ikävöinyt. 
Pyysit minua ostamaan sinulle haalarimerkin. Olit myöhässä.

Itkin vain koska rakastan sinua.

Itkin vain koska jäätelö oli loppu.

En itkenyt.

Mitä väliä
on lehtorin tatuoinneilla?

Kengissäni on kuraa.