Sinä yrität niin kovasti, koska näit minun itkevän ja olevan vihainen. Haluaisit kai minun olevan onnellinen. Hymyilet niin itsetyytyväisesti aina kun saat minusta nyhdettyä puoliksi teeskennellyn, sarkastisen hymyn. Et vaivaudu katsomaan kunnolla, sillä tiedän että näkisit jos tahtoisit.

Sinä sanot kaivanneesi minua, kaivanneesi läheisyyttäni. Me tarkoitamme näillä ilmaisuilla eri asioita. Kun minä sanon kaivanneeni sinua, olen kaivannut tuokioita aamuisin kun keskustelemme maailmasta ja tärkeämmistä asioista. Kun sinä sanot kaivanneesi minua, olet kaivannut jotakuta uskomaan ajatuksiisi. Kohteliaisuutena se kai pitäisi ottaa, luottamuksesi hyvään sydämeeni. 

Kun sanon kaivanneeni läheisyyttäsi, tarkoitan sitä turvallista saippuakuplaa jonka puhallat ympärilleni kun tunnen ruumiisi lämmön. Kun sinun on ollut ikävä minun läheisyyttäni, haluat ryömiä sisääni. 

Sinä yrität niin kovasti saada minua jäämään. Yrität tehdä minusta onnellisen, yrität perustella miksi kaikkialla muualla olisi huonompi. Enkä vieläkään ymmärrä, mitä saatat minusta haluta.